Breedband beschikt over de nieuwste systemen die jouw IT-omgeving 24/7 monitoren. Eventuele storingen of calamiteiten worden direct doorgestuurd naar onze Supportafdeling en worden hier verholpen. Hoe gaat Breedband om met storingen buiten kantooruren?

Storingsdienst

Tussen 18:00u en 08:00u en in de weekenden werkt Breedband met een storingsdienst. Deze storingsdienst is bedoeld voor klanten met een Service Level Agreement 24×7. Heb jij een verbinding met een 24×7 SLA of neem jij het All-inclusive 24/7 beheer van Breedband af? Dan geldt het model van onze bereikbaarheid voor de storingsdienst: maandag tot en met zondag, 24/7.

Bij een storing kun je bellen naar ons supportnummer 088 – 599 99 40 en een bericht achterlaten. Is het dringend, dan zorgt onze 24×7 bereikbare antwoorddienst dat er een melding wordt aangemaakt. Deze wordt opgevolgd door onze dienstdoende Engineer en neemt contact met je op.

Wie heeft er storingsdienst?

Tijdens de storingsdienst wordt er gewerkt met een rooster. Er is altijd een primair verantwoordelijke Netwerk Engineer voor het behandelen van de storing buiten kantooruren. We werken met een geautomatiseerd systeem dat zorgt dat als de melding niet tijdig wordt behandeld, de melding automatisch wordt geëscaleerd naar de secondaire Netwerk Engineer. Deze Engineer is verantwoordelijk als achtervang.

Welke Engineers er dienst hebben, staat na kantooruren weergegeven op onze contactpagina. De collega’s die storingsdienst hebben, zijn uitsluitend te bereiken via ons supportnummer: 088 – 599 99 40. We willen expliciet vermelden, niet via directe contactgegevens op te nemen deze collega’s.

De supportkanalen van Breedband

Heb je een vraag of wil je een melding maken? Dan kun je ons via de volgende supportkanalen bereiken:

Ik wil graag een melding maken

We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.