Van het logo, de huisstijl en de bekende zwartgele scooters en auto’s tot de bouwdoeken rondom de nieuwbouw van Breedband en dit magazine. Breedband en grafisch ontwerpers Simons en Boom kunnen lezen en schrijven met elkaar. ‘Enthousiast als hij is, denkt Dave altijd vier stappen vooruit. Wij zeggen dan: hé, wacht even, wat wil je precies?’
Dave Aaldering is een bijzondere klant. Niet alleen omdat grafisch ontwerpbureau Simons en Boom al dertien jaar zakendoet met Aaldering ICT en Breedband. ‘Dave barst altijd van de ideeën. Je moet hem eerder afremmen dan pushen’, verklaart Cas Simons. ‘We hebben veel klanten die je juist een duwtje in de goede richting moet geven. Bij Dave werkt het precies andersom.’
Collega Elien van Swieten zegt met een glimlach: ‘Soms moeten we hem echt overtuigen om even een stapje terug te doen om tot het beste resultaat te komen.’
Voor grafisch ontwerpbureau Simons en Boom zijn opdrachtgevers, die op zoek zijn naar een ontwerp waar helderheid en durf uit spreken, fijn om mee te werken. ‘Enthousiast als hij is, denkt Dave altijd vier stappen vooruit. Dat helpt bij het ontwerpen’, zegt Cas Simons. ‘Zo kunnen we zijn plannen heel goed visueel vertalen.’
Verder lezen?
Klik hier om het hele artikel in de online Glassy te lezen
De hele online uitgave van de Glassy vind je hier