We hebben veel positieve reacties ontvangen naar aanleiding van het nieuws over de overname. De eerste kansen hebben we aan klantzijde al mogen verzilveren, zoals het profiteren van gunstigere inkooptarieven en het leveren van verbindingen in de regio Eindhoven. Uiteraard zijn er ook vragen; de belangrijkste vijf zetten we op een rij.

1. Blijf ik wel klant van Breedband?

Aan onze samenwerking met onze klanten verandert er niets; we blijven je vanuit Arnhem als het bedrijf Breedband voorzien van de beste digitale infrastructuur en ICT-dienstverlening. De afspraken die wij met jou hebben blijven staan.

2. Wat is de match met Signet? 

De dienstverlening van Breedband en Signet sluit op het gebied van connectiviteit en netwerkoplossingen naadloos aan. Ook hebben we als bedrijf zijnde veel gemeen. Neem bijvoorbeeld onze cultuur; we durven én willen anders zijn. We hechten veel waarde aan een goede samenwerking en we kiezen bewust voor een onderscheidende klantbenadering. Persoonlijk contact, een hoge kwaliteit van dienstverlening en een geweldige service zijn onze gemeenschappelijke drijfveren.

Signet Breedband

3. Veranderen de producten en diensten van Breedband? 

Onze producten en diensten veranderen niet, wel kunnen we jou door de samenwerking met Signet en team.blue een nog completer en dienstenportfolio aanbieden op het gebied van connectiviteit en netwerkoplossingen. Zo heeft Signet bijvoorbeeld qua alternatieve netwerken een breder palet en kunnen we als bedrijven samen slimmer inkopen.

4. Krijg ik een ander contactpersoon?

De medewerkers die nu bij Breedband werken, blijven onze klanten helpen. De overname is inclusief onze collega’s. Met de overname krijgt Breedband er vanuit Signet wel 35 enthousiaste en deskundige collega’s bij. En binnen team.blue werken er 1400 verspreid over 13 Europese landen. Samen delen we onze kennis, expertise en middelen en daar heb jij als klant baat bij.

5. Gaat jullie werkwijze veranderen?

We blijven onze klanten helpen op een manier die bij ons past: goed, snel én leuk. We zijn succesvol gebleken in wat we doen en jullie waarderen onze dienstverlening, dus onze ‘formule’ veranderen we niet. Door de samenwerking kunnen we onze slagkracht en bereik alleen maar vergroten, daardoor kunnen we jou als klant nog beter van dienst zijn.

Meer weten? Lees hier het blog waarin Quintijn Knepper en Remco Bressers zich voorstellen. Mocht je verdere vragen hebben, neem dan contact met ons op. Bel 088 – 599 99 99, mail naar info@breedband.nl of stel je vraag in het onderstaande formulier.

Stel je vraag!