Het beheer van jouw ICT-omgeving uitbesteden

Wat zijn jouw wensen en behoefte ten aanzien van ICT-beheer? Wat doe je zelf en wat besteed je uit? Alle bedrijven en organisaties zijn verschillend, daarom is het belangrijk dat we elkaar goed leren kennen. In een adviesgesprek brengen we de ICT-situatie van jouw bedrijf of organisatie in kaart en bespreken we jouw doelen. Zo kan Breedband het beste advies en dito oplossingen bieden.

Heb je specifieke vragen en wensen of loop je tegen knelpunten in je ICT-omgeving aan, dan organiseren we graag een designsessie. Onze engineers hebben veel ervaring met het slim en effici├źnt inrichten van ICT-netwerken. Op basis van een grondige analyse maken we samen een (her)ontwerp van je ICT-omgeving en kijken we naar oplossingen voor het ICT-vraagstuk.

Wij geven in begrijpelijke taal professioneel advies op maat.

Wat wij voor je doen

Realiseren van ICT-omgeving

Wij inventariseren je huidige ICT-omgeving en jouw wensen en eisen. Hierna ontwerpen wij jouw nieuwe ICT-omgeving en zullen daarna de componenten leveren en installeren en volgens de specificaties opleveren.

Beheer

Wij nemen de volledige zorg van jouw ICT-omgeving uit handen. We beschikken over de nieuwste systemen die alles monitoren en worden door ons pro-actief onderhouden. Storingen worden direct doorgestuurd naar de 24/7 servicedesk en verholpen.

Optimalisatie

Wij zullen pro-actief omgaan met jouw ICT-netwerk en altijd met je meedenken. Indien nodig en gewenst, her-evalueren wij jouw wensen en eisen, verbeteren we en passen we het ontwerp aan en voeren we de verbeteringen uit.

Wat heeft Breedband te bieden?

Apparatuur en installatie

Jouw ICT-netwerk is een cruciaal voor je bedrijfsvoering, daarom moet deze professioneel en vlekkeloos draaien. Breedband adviseert welke netwerkproducten het beste in jouw ICT-omgeving kunnen worden ge├»mplementeerd. Wij zijn altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen, mogelijkheden en producten!

Breedband kan jouw huidige ICT-apparatuur beheren. Als blijkt dat nieuwe apparatuur nodig is, denk aan routers, switches en firewall, dan kunnen we deze leveren ├ęn installeren. De apparatuur komt van toonaangevende producenten en leveranciers. In onze overeenkomst kunnen we bovendien opnemen dat wanneer het nodig is Breedband reserveapparatuur levert voor de netwerkonderdelen die wij beheren.

Breedband kan jouw firewall en de netwerkstatus proactief monitoren.
Calamiteiten worden door onze servicedesk direct opgepakt.

Monitoring, alarmering en storingen

Als helder is wat er in jouw ICT-omgeving door Breedband beheerd wordt, dan gaan we daar mee aan de slag. Breedband beschikt over de nieuwste systemen die jouw ICT-omgeving 24/7 monitoren. De door ons beheerde onderdelen in jouw ICT-omgeving worden op ons initiatief proactief onderhouden, denk aan het bijwerken van het software naar de meeste recente versies en het uitvoeren van beveiligingsmaatregelen. Eventuele storingen of calamiteiten worden direct doorgestuurd naar onze 24/7 servicedesk en worden hier verholpen.

Twee soorten all-inclusive beheer

Het all-inclusive beheer bieden we in twee varianten aan: SLA all-inclusive 8├Ś5 en SLA all-inclusive 24├Ś7. Je kunt hieronder kijken welke oplossing het best bij de wensen van jouw bedrijf of organisatie past.

All-inclusive 8×5All-inclusive 24×7
ServiceProactieve service Proactieve service
Responsetijd tijdens
kantoortijden
2 uur2 uur
Responsetijd buiten
kantoortijden
4 uur
Time to repairBinnen 24 kantoorurenBinnen 24 uur
SparesGegarandeerd beschikbaarGegarandeerd beschikbaar
UurtariefInbegrepen (8×5)Inbegrepen (24/7)
ReiskostenInbegrepenInbegrepen
Bereikbaarheidma t/m vr, 08:00 – 18:00ma t/m zo, 24/7

Onze servicedesk houdt in een onderhoudsdossier de specificaties van je netwerk en omstandigheden bij.

Ticketsysteem

Onze servicedesk werkt met een handig ticketsysteem. De communicatie rond je melding of vraag blijft op deze plek bij elkaar. Jouw ticket wordt pas gesloten wanneer je melding naar jouw tevredenheid is opgelost. Klanttevredenheid vinden we erg belangrijk, daarom vragen we altijd na het sluiten van een ticket hoe je onze dienstverlening hebt ervaren.

De ondersteuning door Breedband

  • Servicedesk met onderhoudsdossier
  • Vast tarief voor ondersteuning per telefoon of e-mail
  • Heldere afspraken over responstijd en oplossingsgarantie
  • Ticketsysteem garandeert volledige afhandeling
  • Uitvoer van reparatie en onderhoud op locatie

Benieuwd naar de mogelijkheden voor het uitbesteden van het beheer van jouw ICT-omgeving of onderdelen daarvan? Laat je contactgegevens achter en we nemen vrijblijvend contact met je op!

Een kleine greep uit onze 550 klanten

We helpen bedrijven en organisaties met Internet & Networking, Clouddiensten en Managed Services. Dat doen we op een manier die bij ons past: snel, goed en leuk! Bekijk hier een greep uit onze 550 opdrachtgevers.

Neem contact met ons op!