Managed Services

Bij de Managed Services van Breedband, nemen wij het beheer (of een gedeelte daarvan) van jouw ICT-omgeving uit handen. Voor een vast bedrag per maand (‘all-inclusive’) zorgen wij dat jouw ICT-omgeving optimaal functioneert. Om dit te borgen nemen wij de verantwoordelijkheid voor het te beheren (deel) van je ICT-omgeving voor onze rekening. Je betaalt voor resultaat. Jouw ICT is daarmee ons gezamenlijk belang en ons gezamenlijke succes!

Laatst bijgewerkt op 5 juni 2019

Onze Managed Services zijn beschikbaar in twee varianten: SLA all-inclusive 8×5 en SLA all-inclusive 24×7. Op ons initiatief worden de onderdelen in jouw ICT-omgeving door ons onderhouden. Hieronder vallen werkzaamheden als het bijwerken van het software naar de meeste recente versies en het uitvoeren van beveiligingsmaatregelen.

Monitoring, alarmering en storingen
Alle door ons beheerde onderdelen in jouw ICT-omgeving worden opgenomen in onze monitoring-systemen. Eventuele storingen of calamiteiten worden direct door gestuurd naar onze servicedesk en worden hier verholpen.

In de onderstaande tabel staan de mogelijkheden:

Benieuwd wat Breedband voor jouw organisatie kan betekenen? Neem contact op met Sales via 088 – 599 99 20 of via sales@breedband.nl.

Laatst bijgewerkt op 27 mei 2019

Onze Servicedesk is hét centrale punt voor ondersteuning. In het actuele onderhoudsdossier van jouw bedrijf of organisatie houden we de specificaties van je netwerk en omstandigheden bij. Je kan onze servicedesk bereiken via 088 – 599 99 40 of support@breedband.nl.

Heb je vragen of wil je meer weten over de Managed Services van Breedband? Neem dan contact met onze collega’s van Sales via 088 – 599 99 20 of sales@breedband.nl.

Laatst bijgewerkt op 27 mei 2019

Dit waren alle veelgestelde vragen over Managed Services.

Staat je vraag er niet tussen?

Op de hoogte blijven van Breedband?