Storing zakelijk

Neem telefonisch contact op met een van onze Engineers via 088 – 599 99 40 of via support@breedband.nl. Onze storingsdesk is 24/7 bereikbaar.

Laatst bijgewerkt op 27 mei 2019

1. Controleer internet
Loopt je telefoonabonnement via het internet van Breedband? Controleer of het nog werkt. Werkt het niet, neem dan contact op met onze Engineers via 088 -599 99 40 of via support@breedband.nl.

2. Herstart het modem
Wanneer je wel internet hebt maar geen werkende telefonie, adviseren wij om de stekker van het modem uit het stopcontact te halen. Wacht 10 seconden en stop daarna de stekker weer in het stopcontact.

Is er na 5 minuten nog geen telefonie? Neem dan contact op met een van onze Engineers.

Laatst bijgewerkt op 27 mei 2019

De medewerkers van de Servicedesk kunnen je ook op afstand helpen met je vraag. Ze nemen hiervoor eerst contact met je op. Vervolgens kun je inloggen voor een sessie via TeamViewer. Met Teamviewer kan een collega van Engineering met je meekijken op jouw scherm.

Hulp op afstand Laatst bijgewerkt op 27 mei 2019

Dit waren alle veelgestelde vragen over Storing zakelijk.

Staat je vraag er niet tussen?

Op de hoogte blijven van Breedband?