Support door Breedband
Onze netwerkspecialisten monitoren jouw netwerk dag en nacht. Is onze hulp toch nodig? Neem dan contact op met onze technische afdeling via support@breedband.nl of bel 088 – 599 99 40.
Check de status van netwerken en onze systemen
Om de status van de netwerken en onze systemen te controleren of storingsmeldingen te lezen kun je terecht op onze statuspagina.

Veelgestelde vragen
-
Internet & Networking
Hier vind je de veelgestelde vragen over de zakelijke glasvezelverbindingen van Breedband.
-
Clouddiensten
Hier vind je de veelgestelde vragen over de Clouuddiensten van Breedband.
-
Managed Services
Hier vind je de veelgestelde vragen over de Managed Services van Breedband.
-
Storing thuis
Werkt het internet thuis niet naar behoren? Is er een storing op je TV of met telefonie? Lees wat je kunt doen.
-
Storing zakelijk
Heb je een zakelijke glasvezelverbinding en ervaar je problemen of is er een internetstoring? Lees hier wat je kunt doen.
-
Particulier glasvezel
Breedband biedt ook internet via glasvezel aan particulieren! Hier vind je de veelgestelde vragen over glasvezel thuis.
Ons kantoor
Amsterdamseweg 54
6814 CP Arnhem
Parkeerinstructies

Ons kantoor ligt direct naast het station van Arnhem aan Sonsbeekzijde. Kom je met de auto, dan kun je voor deur parkeren aan de Amsterdamseweg.
Let op! Dit is betaald parkeren, de mobiele parkeercode is 26031.
Bedrijfsinformatie
- Kvk. 09173332
- Banknr. NL98ABNA0627191096
- BTW. NL8183.02.239.B.01